28 lutego 2015

Liebster Award 01#

Na początku chciałybyśmy baaardzo podziękować madziuli 0909 za nominację! Jesteśmy okropnie wdzięczne! ;) Polecamy również jej bloga!

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania i odpowiedzi:
1. Jaki jest Twój ulubiony superbohater i dlaczego?
♪Allie♪: Ja nie mam żadnego superbohatera.
Sky♥: Heh... Lubię (z tych 'głównych') Batmana i Spidermana xD (tak to jeszcze Zorro, ale on nie jest takim super superbohaterem :D)
2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
♪Allie♪: Zachowuje się jak najciszej, wyciągam telefon z kieszeni, oświetlam sobie drogę i idę do wyjścia.
Sky♥: Jak reaguję? Zaczyna robić mi się gorąco, przez głowę przelatują mi sceny z różnych horrorów, stoję otępiała, zaczynam krzyczeć(?), siadam w jakimś kącie, zamykam na chwilę oczy, otwieram je, rozglądam się szukając drzwi, widzę je, zbieram się na odwagę i biegnę w ich stronę ile sił w nogach. :D
3. Co to przyjaźń?
♪Allie♪: Przyjaźń to taka więź łącząca dwie osoby (albo więcej), mają czasem podobne zainteresowania, pomagają sobie.
Sky♥: Przyjaźń jest czymś niezastąpionym. Wydaje mi się, że jest dużo ważniejsza od miłości, bo np. ze swoją sympatią możesz zerwać i być w podłym stanie, ale masz przyjaciela, który zawsze Cię pocieszy ;)
4. Czy boisz się myszy? Jak reagujesz na jej widok?
♪Allie♪: Nigdy nie widziałam żywej myszy.
Sky♥: Myszy się raczej nie boję ;) Znaczy jak zobaczę jakąś w sklepie zoologicznym to jest fajnie, ona jest słodziutka i w ogóle... Ale jak bym zobaczyła taką gdzieś na dworze to nie mam pojęcia jakbym zareagowała, bo coś takiego jeszcze mi się nie zdarzyło :D
5. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
♪Allie♪: Raczej nie, trzeba kogoś bliżej poznać, żeby się w nim zakochać.
Sky♥: Hm... Może nie od razu miłość... Od pierwszego wejrzenia to może być zwykłe chwilowe zauroczenie albo nawet może Ci się spodobać tylko czyjś wygląd ;)
6. Jakiej muzyki słuchasz?
♪Allie♪: Oj...różnej
Sky♥: Najczęściej to chyba jest pop, ale zdarza się też jakiś tam rock. Pojawia się też rap ;)
7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
♪Allie♪: Z bliskimi, ale tak w sumie to nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
Sky♥: Ostatni? Trudne pytanie... Chyba otoczona bliskimi osobami ;)
8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA PRAWDĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
♪Allie♪: Szczerze mówiąc, to nie czytam, ale zacznę, to na pewno :) (Sky♥ czyta)
Sky♥: 11! I to nie jest kłamstwo! Domyślam się, że jesteś nastolatką (może trochę starszą ode mnie, może trochę młodszą), ale piszesz przecudownie! Kiedy czytam Twojego bloga to nigdy nie ma żadnych błędów. Dodatkowo tworzysz rzeczywiste i piękne opisy ;)
9. Czy lubisz sprzątać swój pokój?
♪Allie♪: Jeżeli jestem sama w domu to tak, a jeżeli jest moja rodzina, to nie, nigdy w życiu.
Sky♥: NIENAWIDZĘ! :D
10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
♪Allie♪: Uuu...nie,wiem...starałabym się ukryć gdzieś za drzewem, jak najciszej.
Sky♥: Na niedźwiedzia?! Ty to pytania wymyślasz... Wiem, że nie powinnam robić żadnych gwałtownych ruchów... Ale tak. Jeśli byłby daleko to chyba powoli zaczynałabym się wycofywać, a potem oczywiście uciekać :D Jeśli byłby blisko i by mnie widział to zaczęłabym się pewnie drzeć i uciekać od razu :D
11. Wampir czy wilkołak?
♪Allie♪: Wampir
Sky♥: Wampir zdecydowanie ;)

Nasze nominacje:
1. Green Arrow opowiada :3 
2. Droga do szczęścia... 
3. Sztuką jest kochać nie za wszystko lecz pomimo wszystkiego
4. Znów, znów mi do głowy przyjdziesz Ty   
5. !Meow!
6. Przeznaczenie Dwóch Serc
7. Proszę...zgaś światło. Boję się go bardziej niż ciemności.
8. Trust me, lovely

Nasze pytania:
1. Wolisz czytać książki czy blogi?
2. Kiedy jest ciemno i jesteś sama, wolisz przebywać na zewnątrz czy w domu/mieszkaniu?
3. Jeśli grasz/chciałabyś grać to na jakim instrumencie?
4. Twoja ulubiona bajka dzieciństwa.
5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
6. Jakim stworzeniem nadnaturalnym chciałabyś być (wróżki, elfy, wampiry, wilkołaki itp.)?
7. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
8. Czy masz jakieś zwierzę? Jak się wabi (możesz dodać jego zdjęcie)?
9. Jakie sporty uprawisz?
10. Ulubiony przedmiot w szkole (chodzi nam tu nie o piórnik, kanapka itd. tylko przedmioty 'do nauki')?
11. Najładniejsza gwiazda i gwiazdor.

Jeszcze raz... BARDZO DZIĘKUJEMY! ;)

12 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo. ^^
    Postaram się odpowiedzić wieczorem! ;*
    PS. Nie wiem, czy wiesz, Sky, ale zwiastuny są już gotowe i czekają na Ciebie na Dolinie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo! :3 Nie dziękujecie kochane za nominację, bo naprawdę zasłużyłyście! ♡ Piszecie wspaniałego bloga! ^.^ A teraz do odpowiedzi! :D
    Ja tak jak ♪Allie♪, nie mam ulubionego superbohatera. Jakoś jeszcze żaden nie skradł mojego serca :D Heh. A gdyby zgasło mi światło w piwnicy, to zareagowałabym tak samo, jak Sky♥. No chyba, że prędzej zejdę na zawał. Mam strasznie wybujałą wyobraźnię xD Ja nigdy nie potrafiłabym wyjaśnić, co to jest przyjaźń. Owszem, jakoś bym to powiedziała, ale nie tak ślicznie, jak Wy :D Naprawdę jeszcze nie spotkaliście myszy? Żartujecie! Ja zawsze zaczynam na takiej widok piszczeć >.< Ostatnio u mnie na boisku szkolnym leżała, ale już zabita... Zgadzam się z Wami, że miłość od pierwszego wejrzenia, to raczej zauroczenie ^.^ No bo zakochać się nie znając tej osoby? Ha! Ja też słucham tego, co wpadnie mi w ucho! :D Hmm. Ja tak jak Wy też wolałabym spędzić ostatni dzień w życiu w gronie ze znajomymi, ale chciałabym się przede wszystkim wyszaleć, co jest do mnie nie podobne, bo na ogół jestem spokojna (: Jej! Sky♥! Naprawdę nie sądziłam, że tak bardzo może się komuś podobać mój blog! Dziękuję za pochwały! :* Jakbyś ♪Allie♪ chciała szybciej nadrobić u mnie zaległości -bo powiedziałaś, że zaczniesz czytać, więc tak mówię - to zapraszam do zakładki "Streszczenie" (: Haha! Ja też nie lubię sprzątać swojego pokoju xD Tylko czasami mam takie coś, że posprzątam >.< Ja też zaczęłabym uciekać, gdybym zobaczyła niedźwiedzia, ale możliwe jest też to, że z przerażenia nie będę się mogła ruszyć z miejsca -.- Ja też! Ja też! Wolę wampiry! Choć do wilkołaków nic nie mam :D
    Heh. Lubię tak podsumowywać czyjeś odpowiedzi i mówić, co ja bym napisała xD
    Czekam kochane na nn u Was! Pozdrawiam cieplutko! Ślę buziaki! :***
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Aha... I ja piszczę raczej jak zobaczę pająka xD

      Usuń
  3. Cóż.. Skoro zostałam już nominowana (dziękuje za takie wyróżnienie) mogę odpowiedzieć na pytania ;)
    1. Wolę czytać blogi.
    2. Zdecydowanie w domu.
    3. Nie gram, a jeśli bym chciała to może na fortepianie.
    4. Praktycznie lubiałam większość bajek, które oglądałam, dlatego nie mam ulubionej.
    5. Dużo planów, nie myślałam jeszcze o tym.
    6. Wróżka.
    7. Pies.
    8. Psy- Max, Oskar. Koty- Czesiek, Tadeusz, Mysza
    9. Lubię grać w siatkówkę ^_^
    10. J. Polski, J.Angielski
    11. Dużo ich

    5.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Bardzo dziękuję za nominację! Jest tylko jeden problem, już odpowiadałam, nie nominowałam nikogo bo wszyscy, których chciałam wtedy nominować nominowali mnie :(
    Jeśli jednak chcesz poznać odpowiedzi na niektóre z Twoich pytań to wpadnij do mnie, na niektóre pytania, które zadałaś już odpowiedziałam.
    Dziękuję;*

    Astraothia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację! :3 Oczywiście biorę udział i na pytania z wielką chęcią odpowiem, tylko muszę znaleźć trochę więcej wolnego czasu ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za nominację :)
    Odpowiedziałam już tutaj ---> http://dlugopis-marzen.blogspot.com/p/autorka.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedziałam na pytania. ^^
    http://trust-me-lovely.blogspot.com/2015/02/01-cofnac-czas.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. http://nie-ma-nic-lepszego-od-milisci.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za nominacje subshine xx
    Na pytania odpowiem w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy nowy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń